Saturday 26 April 2008

Υπόγεια ρεύματα - Νατάσα, NATASA- YPOGIA REYMATA

Roadpits that you cant deal with in my dreams race
smile of silk
I enjoy your touch
I relish your silver-binded sweet embrace

and I want seas of April
spice from your soul's torment
spice from your heart's fountain
I want you everything to want

in dawn your name is Morning Star
in twilight, Star is Setting
silverbeam of my soul
I call you Aphrodite

in lakes of heaven I sail
and I walk alone
in my colored city
concealing so much passion

Shining in your red reflexions of your hair I want you to hear
I will let my soul speak to you
and I will send it some night
to sleep with you

away from my gray blazes
soul-destroying Time
Ι salute you
Shining star of dawn
great Lucifer

...I want light
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Λακκούβες που δεν παίζονται
στου ονείρου μου τους δρόμους
Χαμόγελο μεταξωτό μ’ αρέσει το άγγιγμά σου
μ’ αρέσει το ασημόδετο γλυκό αγκάλιασμά σου

Και θέλω θάλασσες του Απρίλη μου
Αρμύρα απ’ της ψυχής σου την πληγή
Αρμύρα απ’ της καρδιάς σου την πηγή
Θέλω να θες τα πάντα

Πρωί σε λεν’ αυγερινό
το βράδυ αποσπερίτη
Ασημαχτίδα της ψυχής
σε λέω Αφροδίτη

Πλέω σε λίμνες τ’ ουρανού
και περπατώ μοναχός
Στην πόλη την βαμμένη μου
και κρύβω τέτοιο πάθος

Λαμπύρισμα στις κόκκινες ανταύγειες των μαλλιών σου
θέλω να ακούς και θα σου πω τα λόγια της ψυχής μου
και θα στη στείλω μια βραδιά
να κοιμηθεί μαζί σου

Μακριά απ’ τις γκρίζες λάμψεις μου
χρόνε μου ψυχοφθόρε σε χαιρετώ
Λαμπρό αστέρι της αυγής
Τρανέ εωσφόρε

...θέλω φωτιά

No comments: